Nie jesteś zadowolony z zakupionego produktu?
Zapoznaj się z naszymi zasadami Reklamacji i zwrotów.
Reklamacje
Aby zareklamować wadliwy towar, należy go odesłać do naszego Sklepu w Gdyni:
DRE ROWERY
ul. Stryjska 24
81-506 Gdynia
Do przesyłki należy dołączyć oryginał dowodu zakupu, kartę gwarancyjną (jeśli była dołączona do towaru) oraz wypełniony Formularz reklamacji_zwrotu. Paczkę proszę przesłać na własny koszt – w razie uznania reklamacji zostanie Państwu zwrócony koszt przesyłki wg cennika przewoźnika. UWAGA: Nie odbieramy żadnych przesyłek przesłanych do nas za pobraniem.
Rozpatrzenie reklamacji nastąpi pisemnie w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia żądania przez kupującego. Jeżeli w ciągu 14 dni sprzedający nie ustosunkuje się do tego żądania, uważa się, że uznał je za uzasadnione. Zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany w ciągu 10 dni od daty dostarczenia towaru.
W przypadku uznania reklamacji wadliwy egzemplarz zostanie wymieniony na nowy, naprawiony lub – jeśli dany model nie jest już dostępny – możliwie podobny do oryginału. W sytuacji, gdy Sprzedający nie jest w stanie dostarczyć odpowiedniego zamiennika, proponujemy Państwu zadowalające rozwiązanie, np. zwrot pieniędzy lub wymianę na inny produkt.
Zwroty
Mają Państwo prawo do zwrotu lub wymiany zamówionego towaru w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Prosimy wysłać towar na adres:
DRE ROWERY
ul. Stryjska 24
81-506 Gdynia
wraz z wydrukowanym i wypełnionym Formularzem reklamacji_zwrotu oraz oryginałem dowodu zakupu. Zwracany towar nie może nosić śladów eksploatacji, musi nadawać się do ponownej sprzedaży jako towar nowy.
W przypadku zamówień opłacanych za pobraniem prosimy o podanie w Formularzu reklamacji_zwrotu numeru konta, na który chcą Państwo otrzymać zwrot pieniędzy. W pozostałych przypadkach zwrot towaru nastąpi tą samą drogą, którą otrzymaliśmy wpłatę za zamówienie.
Szczegóły dotyczące procedury reklamacji i zwrotów dostępne są w Regulaminie sklepu.